מכרז פנימי לתפקיד
יועצת לקידום מעמד האישה ברשות המקומית
בהתאם לצו המועצות המקומיות ( קבלת עובדים ) לשנת 1977 , המועצה המקומית אכסאל מפרסמת על משרה פנויה כלהלן :
היחידה : המחלקה לקידום מעמד האישה .
תואר המשרה : יועצת לקידום מעמד האישה .
דרגת המשרה ודירוגה:
דירוג מינהלי ואו אקדמאי ברמת מנהל מחלקה, ובהתאם לסעיף 2 ( ב 2) (1) לחוק .
היקף העסקה:
המינוי ייעשה באמצעות הטלת תפקיד נוסף , במידה והעובדת מועסקת במשרה מלאה , ואו תוספת עד % 30 אחוז משרה במידה ומועסקת במשרה חלקית .
סוג מכרז: פנימי .
תיאור תפקיד :
קידום מעמד האישה ושוויון המגדרי, ביעור ההפליה נגד נשים ומניעת אלימות בקרב אוכלוסיית הרשות המקומית ועובדיה.
עיקרי התפקיד :
א. פיתוח קידום והטמעת מדיניות הרשות בנושא מעמד האישה ושוויון בין המינים.
ב. פיקוח על ביצוע המדיניות והקצאת משאבים .
ג. קידום מודעות והסברה בנושא מעמד האישה, ברשות המקומית ובקהילה.
השכלה ודרישות מקצועיות :
א. בעלת תואר אקדמי מוכר מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל, כמשמעותם בחוק המועצה להשכלה גבוהה, התשי"ח,1958- או תואר אקדמי שהוא שווה ערך לתואר אקדמי בישראל מאת מוסד להשכלה גבוהה בחוץ לארץ שהוא מוסד מוכר במדינתו או תעודה המעידה על סיום לימודים אחרים המוכרים בישראל כשווי ערך לעניין דרגת שכר אקדמית.
תנאי סף :
על היועצת לעבור הכשרה מקצועית ייעודית תוך שנתיים מיום מינויה, או במועד הראשון בו נפתחת הכשרה כאמור, המאוחר מבין השניים, 5 בתיאום עם הרשות לקידום מעמד האישה .
ככל והיועצת לא תסיים בהצלחה את ההכשרה המקצועית כאמור, הרי שלא תהיה זכאית לדרגה נוספת.
דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי או מעשי מוכח של שלוש שנים בתפקיד ניהולי או ציבורי או בעיסוק בתחומים הנוגעים למעמד האישה.
דרישות נוספות :
· שפות – בהתאם לצורך.
· יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות הOFFICE.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
· ייצוגיות פנים וחוץ ארגונית והצגת תכנים אל מול גורמים בתוך הרשות וגופים מחוץ לרשות.
· יצירת שיתופי פעולה עם אנשים, גופים וארגונים הפועלים בתחום הרשות המקומית. .
· מתן מענה לפניות ולבקשות אישיות של עובדות רשות מקומית ונשים ברשות ומתן מענה
לפי צורך .
כפיפות : לראש הרשות המקומית.
מסמכים שיש לצרף :
· שאלון אישי
· קורות חיים
· תעודות ואסמכתאות המעידות על עמידה בתנאי הסף .
· המלצות
· צילום ת"ז .
מינהלה :
· מועד פרסום המכרז: 18.11.2024.
· הצעות מועמדות , יש להגיש ידנית במזכירות המועצה עד יום : 5.12.2024 , השעה : 15:00
· טופס שאלון אישי אפשר להשיג במשרדי הרשות המקומית בכתובת:
מזכירות המועצה המקומית, ו / או באתר המועצה בכתובת :
www.iksal.muni.il לשונית טפסים.
· איש הקשר לעניין מכרז זה: מזכיר המועצה , טלפון : 6550905 - 04 .
· תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות .
· זכותה של מועמדת עם מגבלות לקבל התאמות הנדרשות לה מחמת מוגבלות בהליכי הקבלה לעבודה.
· הכתוב בשלון נקבה מיועד לנשים וגברים כאחד .
סייגים למינוי :
· לא תמונה לתפקיד זה עובדת המועסקת במשרת אמון ו/או במשרה זמנית.
· רשאית להתמודד רק עובדות קבועות ואשר התקבלו לעבודה כחוק .
בכבוד רב,
עו"ד עבד אלסלאם דראושה
ראש המועצה המקומית